Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Grupa G7 pozvala Rusiju da u potpunosti sarađuje u utvrđivanju okolnosti pada aviona u Ukrajini 2014, jer zaključci istražnog tima o njenoj ulozi su "ubedljivi, značajni i duboko zabrinjavajući"

Komentari (14) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 16 jul 2018 06:49
pop
Pogledah film koji je napravila medjunarodna komisija za istrazivane obaranja aviona.
Dokazi su cvrsti,precizni i hronoloski ne znam kako ce se Rusi izvuci iz ovoga?
Verovatno ce izdati nekog prijatelja kao npr Siriju u odsudnom momentu kako bi kompezovali nastalu stetu, ili su to vec uradili?
Preporuke:
2
31
2 ponedeljak, 16 jul 2018 07:34
Vojislav
Ministri kažu da su njihovi pokazatelji "ubedljivi, značajni i duboko zabrinjavajući". Pa ko njima može išta da veruje? Što god kažu, a tiče se Rusije, to je samo izmišljotina i laž. Oni verovatni sami sebi veruju.
Preporuke:
29
1
3 ponedeljak, 16 jul 2018 08:29
pop
Bilo bi dobro kada bi svi komentatori pogledali film komisije i objektivno analizirali informacije i cinjenice, osim sto bezuslovno podrzavaju Rusiju.
Strucna komisija je na osnovu zakljucaka baziranih na cinjenicama optuzila Rusiju.
Ratna lukavstva su neki put brutalna i uzasna (Markale, racak...)
Rusija bi nakon ovoga trebala da izadje sa jasnim i osnovanim demantijem a ne samo da negira zakljucak.
Zivimo u informacionoj eri, prebaziranje trupa ne moze proci ne zapazeno..... osim kod nas :) jer ne zelimo oci otvoriti.
Preporuke:
1
21
4 ponedeljak, 16 jul 2018 11:33
Causa Spectandum
@ pop

Pogledaj Rat Zvezda. Realno, zar ne?
Preporuke:
13
1
5 ponedeljak, 16 jul 2018 12:01
frlj
A koliko je tek `zabrinjavajuće` što pred-fajrontski natovci koriste jedne te iste propagandne fore protiv Rusije ?
Preporuke:
9
1
6 ponedeljak, 16 jul 2018 15:34
Ovako je bilo
pop
Bilo bi dobro kada bi svi komentatori pogledali film komisije

Strucna komisija je na osnovu zakljucaka baziranih na cinjenicama optuzila Rusiju.

Ratna lukavstva su neki put brutalna i uzasna (Markale, racak...)

Međunarodna komisija sastavljena od članova neonacističke nemačke evropske unije?

Ovakvim "komisijama" treba da verujemo?

"markale" jedna granata 68 mrtvih i 144 ranjena
"markale 2" jedna granata 43 mrtva 73 ranjena
"tuzlanski masakr" jedna granata 71 mrtav i 150 ranjenih
Preporuke:
6
1
7 ponedeljak, 16 jul 2018 17:42
pop
Ostrasceno i bez pomoci.
Preporuke:
1
6
8 ponedeljak, 16 jul 2018 18:57
Hau jes nou
Da krenem od kraja:
"Ostrasceno i bez pomoci"
A sledeće je objektivno i neostrašćeno pa si ”zaslužio” da te ozbiljno shvatamo:
”Verovatno ce izdati nekog prijatelja kao npr Siriju u odsudnom momentu kako bi kompezovali nastalu stetu, ili su to vec uradili?”
Dalje:
”Bilo bi dobro kada bi svi komentatori pogledali film komisije i objektivno analizirali informacije i cinjenice, osim sto bezuslovno podrzavaju Rusiju”
Postoji više filmova i analiza koje su već objavljene sa ruske strane pored ostalog Almaz Antej je izvršila simulaciju obaranja aviona raketom Buk detonirajući je na odstojanju od tela aviona na kome raketa eksplodira u stvarnosti i objavila rezultate upoređujući ih sa dostupnim javnim podacima.
Pošto je dio izvještaja i podataka na zahtev Ukrajine proglašen tajnom, a ruskoj strani nije dozvoljen bilo kakav pristup niti su pozvani da sarađuju u radu komisijue. Takođe Tajlandska strana se nije složila sa zaključkom komisije i nije joj dozvoljeno direktno učešće.
Preporuke:
7
1
9 ponedeljak, 16 jul 2018 19:07
Hau jes nou II
Komisija takođe nije prihvatila ni jednu sugestiju ruske strane, nisu prihvatili analizu Almaz-Anteja, nisu izvršili analizu razgovora kontrole letenja, nisu prihvatili ruske radarske snimke toka događaja, u ”dokaze” su uvrstili ”nalize” Belingkata dokazanih Nato-lobista, takođe različite ”dokaze” sa društvenih mreža i nisu insistirali da amerikanci obelodane podatke sa svojih špijunskih satelita koji su upravo u to vreme pokrivali pordručje na kome je oboren avion. Amerikanci inače tvrde da imaju satelitske snimke koji dokazuju da je ”ruska” strana oborila avion, ali odbijaju da ih objave jer su osetljivi.
U izveštaju se uopšte nisu bavili ni sa nedavno umrlim pilotom ukrajinskog vazduhoplovstva za koga su ruski izvori tvrdili da je pilotirao suhojem koji je učestvovao u obaranju aviona ili je bar bio u neposrednoj blizini kada je avion oboren.
Izveštaj ne objašnjava otkud rupe u trupu avion oko pilotske kabine prouzrokovane visokokalibarskim oružijem.
Preporuke:
7
1
10 ponedeljak, 16 jul 2018 19:16
Hau jes nou III
Prema dostupnim izvorima komisija se nije bavila ni analizom prostrelnih rana niti gelera ili drugih ostataka eksplozije u telima žrtava posebno pilota.

Komisija se od samog početka bavila samo jednom teorijom o potencijalnom sledom događaja i sve napore je usresredila da nađe/proizvede dokaze za tu jednu teoriju. Sve dokaze koji bi protivrečili toj teoriji nisu analizirali ili su ignorisali.
To ni po kom osnovu nije naučno bazirano i osnova svake nauke da se testiraju sve potencijalne teze odnosno da se krene sa sakupljanjem i analizom svih dostupnih podataka pa se na osnovu toga dolazi do zaključaka.
U slučaju ove ”komisije” sve je okrenuto naopačke i zbog toga nema nikakav kredibilitet.
Ukrajini, jednoj od glavnih osumnječenih, (i svim drugim članicama komisije) su bez ikakvog motiva odmah na početku dali pravo veta na bilo koju odluku što je ona i koristila.
Politička odluka politički formirane komisije u koju nije uključena ključna zainteresovan strana (Rusija) je bezvredna.
Preporuke:
6
1
11 utorak, 17 jul 2018 07:20
xaxaxaxaxa
SU-25 oborio avion na 11000 metara :)
Znate li gospodo koja je brzina su-25 na toj visini i karakteristike V-V rakete koju on nosi :)
Civilni avion je duplo brzi, pa kako bi ga SU-25 presreo i oborio?
Avion je 100% oboren sa zemlje.
Preporuke:
3
0
12 utorak, 17 jul 2018 07:22
pop
Su 25 ne nosi radarske rakete niti ima radar, strucnjaci.
Preporuke:
2
1
13 utorak, 17 jul 2018 20:09
Hau jes nou ++
"Su 25 ne nosi radarske rakete niti ima radar, strucnjaci."
Pogledati pod Su-25KM "Scorpion" i mogućnost nošenja raketa R-73 (Vimpel) dometa 20-30 km sa infracrvenim navođenjem.

Kako je oboren avion može se samo špekulisati, jer istraga o obaranju nije bila ni kompletna ni objektivna.
Da li je reč o Su-25 ili nekom drugom modelu aviona koji se nalazio u blizini oborenog aviona može se takođe samo nagađati. Koliko se ja sećam ruski izvori su tvrdili da se nagađalo o modelu na osnovu signala transpondera, a ne na osnovu neke pouzdanije identifikacije.
Rusija je davno prije obaranja aviona zamenila sve stare modele BUK-raketa, a za koju se tvrdi da je oborila avion. Te iste rakete su, bar u trenutku obaranja, još uvek bile u upotrebi u Ukrajini.
Da je istraga temeljno urađena moguće je bilo naći čak i serijski broj rakete. Poznato je da komisija nije želela da prihvata delove koji potiču od nesreća, a koji su naknadno pronalaženi od strane civila.
Krajnja neozbiljnost.
Preporuke:
0
0
14 utorak, 17 jul 2018 20:23
Hau jes nou
”Znate li gospodo koja je brzina su-25 na toj visini”
Nema velike razlike u brzini na različitim visinama. Značajna razlika u brzini u odnosu na zemlju može samo da bude uzrokovana uglom kretanja aviona, pa ako se avion kreće/povećava visinu pod većim uglom u odnosu na zemlju time se smanjuje relativna brzina u odnosu na nju (svodi se na projekciju vektora brzine odnosno njena horizontalna komponenta).
Maksimalna brzina Su-25 je prema različitim izvorima između 875 km/sat do preko 900.
Boing 777 ima tipičnu brzinu leta (cruise speed) prema različitim izvorima oko 892 do 905 km/sat na visini od 11.000 metara (oboreni Boing je leteo na oko 10.500).
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner